مسابقه هفت خان قسمت 3 + (PDF سوالات+پشت صحنه)

قسمت سوم مسابقه هفت خان

قسمت سوم مسابقه هفت خان با اجرای محمد رضا گلزار برگزار شد .

شما همراهان چار برنده میتوانید20 دقیقه ابتدایی مسابقه هفت خان قسمت 3  را مشاهده نمایید و همچنین سوالات قسمت سوم مسابقه هفت خان را همراه با پشت صحنه های جذاب این مسابقه تماشا نمایید.

قسمت 3 مسابقه هفت خان ( 20دقیقه )

نمونه سوالات مسابقه هفت خان قسمت سوم

سوالات کامل را به صورت PDF از قسمت پایین دانلود نمایید.

عرق کردن کف دست از نشانه های کمبود کدام ویتامین است ؟ ویتامین دی

در صورتی که بدن کمبود ویتامین یا مواد معدنی روبرو می‌شود از خود نشانه هایی بروز می‌دهد تا به ما نشان بدهد که در بدن ما کمبودی وجود دارد. عرق کردن زیاد می‌تواند به علت کمبود برخی از ویتامین ها باشد که از جمله آن می‌توان به ویتامین D و B اشاره کرد. تعریق زیاد علی الخصوص در ناحیه گردن و پیشانی و اطراف پوست سر به علت کمبود ویتامین D می‌باشد. در کل از اولین نشانه های عرق کردن کمبود این ویتامین است. البته کمبود ویتامین B12 نیز موجب تعریق می‌شود که در شب رخ می‌دهد.

خواستگاه ورزش ژیمناستیک کدام کشور است ؟ یونان

ژیمناستیک (به فرانسوی: Gymnastique) ورزشی است که در دسته بندی رشته‌های آمادگی جسمانی قرار دارد و در آن حرکات نیازمندِ قدرت، انعطاف بدنی، چابکی، تعادل و هماهنگی اعضای بدن است. ژیمناستیک از تمرینات ورزشی که در یونان باستان انجام می‌شد، تکامل پیدا کرده و در سطح بین‌المللی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک اداره می‌شود.

معروف‌ترین بخش این رشته ورزشی ژیمناستیک هنری است که در مسابقات آن ورزشکاران زن در رشته‌های حرکات زمینی، پرش از پرش از خرک، پارالل ناهم‌سطح و چوب موازنه و ژیمناست‌های مرد در رشته‌های حرکات زمینی، بارفیکس، پرش خرک، دار حلقه، پارالل، و خرک حلقه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. ژیمناستیک موزون، ایروبیک، آکروباتیک و ترامپولین بخش‌های دیگر این رشته ورزشی را تشکیل می‌دهند.

پرفروشترین فیلم سینمای جهان کدام است ؟ آواتار

آواتار با فروش بیش از ۲٬۸ میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ میباشد.
تنها فیلم‌هایی که در ۱۰ فیلم پرفروش قرار دارند و اقتباس، دنباله یا بازسازی نیستند، آواتار و تایتانیک هستند که هردوی آن‌ها را جیمز کامرون نوشته، تهیه و کارگردانی کرده‌است. انیمیشن شیرشاه هم عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن جهان را یدک میکشد.

انسولین توسط کدام غده در بدن تولید میشود ؟ لوزالمعده

نقش اصلی انسولین، تنظیم قند خون است که از سلول‌های بتای جزایر لانگرهانس غده لوزالمعده ترشح می‌شود. انسولین هورمونی است که تأثیرات مختلفی در متابولیسم و دیگر اعضای بدن دارد.

انسولین با اثر به سلول‌های کبد و با گرفتن قند از خون و ذخیرهٔ آن به صورت گلیکوژن، قند خون را کاهش خواهد داد. انسولین با تجمع گلیکوژن در سلول‌های ماهیچه‌ای به عنوان یک منبع سوخت انرژی را افزایش می‌دهد. از دیگر وظایف انسولین این است که با اثر به بافت‌های چربی، آن‌ها را به عنوان منبع سوخت متوقف می‌کند. انسولین به منظور مرکز کنترل متابولیسم بدن عمل کرده و در صورت نبود یا کمبود انسولین در خون، بدن از چربی به عنوان منبع سوخت استفاده خواهد کرد.

پشت صحنه مسابقه هفت خان قسمت 3

شرایط  ثبت نام در مسابقه چیست ؟

روال شرکت در مسابقه هفت خان بر پایه پاسخ به سوالات در شاخه‌های اعلام شده و سطح اطلاعات عمومی شرکت کنندگان می باشد . و برای گام نخست باید در سایت مسابقه که به آدرس https://7khan.tv هست ، به ۲۰ سوال آزمون اولیه طی ۱۰ دقیقه جواب دهد و مسابقه را به پایان برساند. پس از اتمام مسابقه نمره کسب شده به شرکت کننده اعلام خواهد شد. روال کامل ثبت نام در ذیل توضیح داده میشود.

سایت مسابقه هفت خان :

برای رفتن به سایت اصلی مسابقه از آدرس زیر بروید :

سایت مسابقه هفت خان

سوالات کامل مسابقه هفت خان  قسمت سوم را میتوانید به صوت PDF از لینک زیر دانلود نمایید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
بله
تقریبا
خیر